فاصله ها ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

فاصله ها ...

      من از این فاصله ها ، فاصله ها دلگیرم

                    بی تو اینجا چه غریبانه شبی می میرم

                                دل من با همه آدمکانی که به دنبال تواند

                                             قهر می گردد و من با خودِ خود درگیرم

                                                      دیر سالی ست که می خواهم از اینجا بروم

                                              ولی انگار که با قلب زمین زنجیـــــــــــرم

                                    مثل اینست که من با همه هق هق خود

                           روی سجاده احساس تو جان می گیرم

                  ساعت گریه وغم هیچ نمی خوابد و من

             در الفبای زمان خسته این تقدیرم
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 29 مهر 1391برچسب:, ] [ 12:25 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]